T-Mobile is een van de spelers op de Nederlandse markt voor mobiele telefonie en is onderdeel van het Deutsche Telekom-concern. Na de overname van het bedrijf Ben werd het aandeel van T-Mobile op de Nederlandse markt groot. Om de klanten in Nederland zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is er de T-Mobile klantenservice. Deze klantenservice is in het leven geroepen om klanten te kunnen helpen met problemen en antwoord te geven op vragen. Klanten kunnen bijvoorbeeld met de T-Mobile klantenservice contact opnemen met vragen over het netwerk of een geleverde dienst. Contact opnemen met de T-Mobile klantenserviceDe T-Mobile klantenservice is op verschillende manieren bereikbaar. Allereerst is er een telefoonnummer dat je kunt bellen als je het liefste persoonlijk met iemand spreekt. Wil je snel een antwoord, maar niet bellen? Dan kun je ook via de chat op de website een vraag stellen aan een medewerker van de T-Mobile klantenservice. Daarnaast kun je ook contact opnemen met het Webcare Team, dat via sociale media (Facebook en Twitter) te bereiken is. Ook kun je een bezoek aan een winkel brengen. Daarnaast heeft T-Mobile het grootste mobiele forum van Nederland: met meer dan 200.000 andere klanten kun je hier praten over alles wat met mobiele telefonie te maken heeft. Zelf op zoek gaan naar een antwoordJe kunt de mogelijkheden om met de T-Mobile klantenservice contact op te nemen vinden op de website. Ook vind je hier een manier op zelf je probleem op te lossen. In de veelgestelde vragen vind je de vragen die eerder zijn gesteld door andere klanten. Ook kun je instellingen en gegevens makkelijk online aanpassen in je eigen account. Kom je er toch niet uit? Dan kun je altijd met de T-Mobile klantenservice contact opnemen via een van de op de website beschreven mogelijkheden. |
http://deklantenservice.nl/bedrijven/t-mobile-klantenservice/ |