Voor ondernemers is het niet altijd even makkelijk bereikbaar te zijn. Het is vaak lastig continu je telefoon op te nemen, want je bent bezig met andere misschien wel belangrijkere zaken. Dit is natuurlijk niet erg handig tegenover de klanten, want ze kunnen het gevoel krijgen dat ze niet belangrijk zijn. Als ondernemer zal je er alles aan moeten doen dit gevoel weg te houden bij (potentiele) klanten. Je klanten verdienen natuurlijk het beste, maar als je niet goed bereikbaar bent krijgen ze niet wat ze verdienen. Een bedrijf van zekere grote kan een secretaresse aannemen die de hele dag door alleen maar telefoontjes van bestaande of potentiele klanten opneemt. Helaas hebben veel ondernemers hier geen geld voor. Voor kleinere ondernemingen is dit niet praktisch, want er is simpelweg geen budget voor. Een andere oplossing voor dit veel voorkomende probleem is het inhuren va neen telefoonservice. Deze telefoonservice neemt alle telefoontjes op en helpen de bestaande of potentiele klanten op een professionele manier. Dit soort bedrijven zijn gespecialiseerd in het opnemen van telefoontjes voor andere bedrijven. Als ondernemen kan je deze dienst inhuren en al je telefoontjes doorschakelen naar het inbound callcenter, wanneer je zelf geen tijd hebt om de telefoon op te nemen. Heb je bijvoorbeeld een vergadering op de planning staan, dan schakel je dit uur je telefoon door. Je betaald per opgenomen telefoontje en een klein maandelijks bedrag om gebruik te maken van dergelijke diensten. Dit is erg voordelig van een antwoordservice, want je betaald niet per uur en bespaart op die manier een hoop kosten. Je hoeft op deze manier als ondernemer niet bang te zijn dat je belangrijke telefoontjes mist. Dit is de beste oplossing voor kleine ondernemingen, die weinig tijd hebben om hun telefoon vaak op te nemen. |
http://www.bizziphone.com |